четвъртък, 2 януари 2014 г. - , , 0 коментара

ДОБРЕ ДОШЛИ!



ЗДРАВЕЙТЕ И ДОБРЕ ДОШЛИ В МОЯ БЛОГ!
     Приятно ми е, казвам се Магдалена.
     След много колебания дали мога да споделям вълнението си от красотата на ръкоделието по начин, достоен за публика, реших да опитам. Искрено се надявам да се справя.
     Всъщност идеята за този дневник се роди в ежедневието ми. Тук ще публикувам теми, които са ме впечатлили, мои проучвания и неща, които съм изработила. Въпреки, че се занимавам с плетиво и бродерия от тридесет години, все още успявам да открия нови техники и модели, които са предизвикателство. Ръкоделието в неговите по-стари или по-нови форми е моята страст и съм му отделила много време през годините. Основните ми източници са книги и списания – стари или нови, а от петнадесет години и този бездънен извор на информация – интернет.
     Е, може би като начало това е достатъчно, ще се радвам да посещавате моите странички!

0 коментара :

Публикуване на коментар