събота, 20 февруари 2016 г. - , , 2 коментара

УРОК: ПУХКАВА ВЪЗГЛАВНИЧКА

     Преди време беше много модерна една къдрава прежда. Всички си плетяха шалове от нея. Имаше я в магазините в най-различни цветове. И като гледах колко богата се получава плетката, си я представих като пъстра възглавничка за малка принцеса. Ето го резултатът:
 
     Кой би устоял на нещо толкова ярко и шарено? Не и аз! Изборът ми беше някакъв бод на една кука. След няколко експеримента се получи. Прегънах лентата на две по дължина, за да стане още по-натруфено :-) Ето как изглежда отблизо и отзад:
 
 
     И без много приказки, стъпка - по стъпка :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


2 коментара :

Unknown 28 април 2016 г. в 8:55

Здравейте, от няколко месеца се занимавам с плетене на една кука с мъниста. Вдъхнових се от един майстор от Стария град на Пловдив, от който си купих няколко гривни през лятото на 2014г. По-късно разчоплих интернет и см ного мъка открих, че това е стара родопска традиция. Научих се от видео уроците на Ан Бенсън, които сте споделила - те са чудесни. Аз съм абсолютен новак и блогът Ви много ми хареса. Особено ми допадна, че на много места давате имената на различни термини на български и английски и така може човек да се поразрови в интернет и на английски. Пожелавам Ви успех и дано да се науча на поне част от техниките, които описвате. Моите скромни творби са тук: https://picasaweb.google.com/113176455704655494555/MyWorks
Иска ми се да се науча да правя плетени покривки за маса на една кука, такива каквито моите баби са правили, но не намирам описани проекти на такива и по-подробни обяснения. Много ще съм ви признателен ако напишете такъв пост или ме насочите към някакви книги.

Magy 31 май 2016 г. в 9:23

Благодаря за милите думи :-) Надявам се пак да Ви бъда полезна. Скоро ще публикувам тема за плетене на една кука на манистени колани.

Публикуване на коментар